Kým sa rozhodnete uplatniť si reklamáciu v rámci záruky, resetujte, prosím, svoje zariadenie (pozrite si video s postupom tu) – možno sa tým váš problém vyrieši.
Pre uplatnenie nároku na záruku je podstatné, kde ste si výrobok kúpili:
1) V maloobchodnej predajni: Pokiaľ ste si výrobok kúpili v maloobchodnej predajni, prineste ho do predajne, kde ste ho kúpili, alebo do ktorejkoľvek inej predajne z rovnakého reťazca.
- Máte nárok na záruku v trvaní 2 rokov – vzťahuje sa na zariadenia a príslušenstvo v prípade ich poškodenia alebo akéhokoľvek problému, ktorý môže zariadenie spôsobiť (náplne nie sú súčasťou tejto záruky).
- Môžete si vybrať, či chcete výrobok vrátiť, alebo vymeniť (na vymenený výrobok začína plynúť záručná lehota v trvaní ďalších 2 rokov odo dňa výmeny).
- Budete požiadaní, aby ste personálu predložili doklad o nákupe. V prípade, že ide už o raz vymenené zariadenie, budete požiadaný o preukázanie sa dokladom o kúpe a e-mailom, ktorý ste obdržali pri výmene tohto zariadenia.
2) Na www.ploom.sk: Ak ste si výrobok kúpili v našom e-shope, zašlite ho našej poverenej spoločnosti Squadro (IČO: 24839213, DIČ: CZ24839213). Úplné podmienky uplatňovania nárokov zo záruky pre tovar kúpený prostredníctvom webu www.ploom.sk nájdete v našich obchodných podmienkach alebo sa môžete obrátiť na naše oddelenie zákazníckej podpory Ploom, kde vám poradíme.
- Máte nasledujúce nároky:
a) záruka vrátenia peňazí do 30 dní – vzťahuje sa na všetky výrobky kúpené na webe www.ploom.sk; možné je iba vrátenie tovaru
b) 2-ročná záruka – vzťahuje sa na zariadenia a príslušenstvo v prípade ich poškodenia alebo akéhokoľvek problému, ktorý môže zariadenie spôsobiť (náplne nie sú súčasťou tejto záruky); môžete si vybrať, či chcete výrobok vrátiť, alebo vymeniť (na vymenený výrobok začína plynúť záručná lehota v trvaní ďalších 2 rokov odo dňa výmeny).
- Vyplňte formulár na vrátenie tovaru spoločnosti Squadro:
a) pre uplatnenie záruky vrátenia peňazí do 30 dní Formulár - odstúpenie od kúpnej zmluvy
b) pre uplatnenie 2-ročnej záruky Formulár - uplatňovanie práv zo záruky.
- Zariadenie so všetkým príslušenstvom a vyššie uvedeným dokumentom zabaľte do samostatnej škatule a zašlite na adresu: SQUADRO SR s.r.o. P.O. BOX 165, 830 00 Bratislava 3.
3) Od hostesky/na akcii / v Ploom kiosku: Ak ste si výrobok kúpili od hostesky alebo v našom Ploom kiosku, zašlite ho, prosím, do našej poverenej spoločnosti Noe’s s. r. o. alebo ho môžete osobne doniesť do jedného z našich Ploom stánkov, kde vám s reklamáciou radi pomôžeme.
- Máte nárok na záruku v trvaní 2 rokov – vzťahuje sa na zariadenia a príslušenstvo v prípade ich poškodenia alebo akéhokoľvek problému, ktorý môže zariadenie spôsobiť (náplne nie sú súčasťou tejto záruky).
- Môžete si vybrať, či chcete výrobok vrátiť, alebo vymeniť (na vymenený výrobok začína plynúť záručná lehota v trvaní ďalších 2 rokov odo dňa výmeny).
- V prípade reklamácie poštou – prosím vyplňte formulár na vrátenie tovaru spoločnosti Noe’s a priložte k nemu kópiu vášho dokladu o nákupe.
- Zariadenie so všetkým príslušenstvom a vyššie uvedenými dokumentmi zabaľte do samostatnej škatule a zašlite na adresu: Syslia 29, Bratislava 821 05, Noe’s s. r. o. Noe´s SK
- V prípade reklamácie osobne – prineste svoje zariadenie Ploom aj s príslušenstvom a dokladom o kúpe do jedného z našich Ploom stánkov, kde vám ho môžeme vymeniť za nový kus.
Aktuální Ploom kiosky:
• OC NIVY (viac informácií nájdete tu)
• Eperia Prešov (viac informácií nájdete tu)