Existuje niekoľko dôvodov, prečo sa batéria zariadenia Ploom X Advanced nenabíja.
1. Váš USB kábel nie je pravdepodobne správne pripojený. Skontrolujte, či je všetko zapojené.
2. Váš USB kábel môže byť poškodený. Prepojte zariadenie Ploom X Advanced a napájací adaptér s iným USB káblom. Najlepšie je použiť USB kábel určený špeciálne pre Ploom X Advanced. Pokiaľ ho nemáte, používajte USB kábel od značkového výrobcu a skontrolujte, či má rovnakú špecifikáciu a napätie (5 V) s nabíjacím prúdom 1,5 A.
3. Resetujte zariadenie Ploom X Advanced. Najprv zložte predný kryt. Ak neviete, ako postupovať, pozrite sa na naše video.
4. Dúfame, že vám podarilo zariadenie Ploom X Advanced nabiť. Ak však resetovanie problém neodstránilo, kontaktujte našu zákaznícku podporu na telefónnom čísle 0800 500 850 alebo nám napíšte prostredníctvom online formulára.